Saturday, November 19, 2011

Minecraft 1.9 биш 1.0.0

http://30.media.tumblr.com/tumblr_luvmiupxzJ1r1uj5bo1_500.png
Юу байна найзуудаа.Юу би нээх 1.9 гээл солиороо л явсаншдэ.Тэгсэн харин манай 1.9 маань 1.0.0 болмон гэнээ.Хүмүүс болхоор 1.9 гарчаад 1.0.0 гарна гээд багаан.Тэгээд 1.0.0 нь маянкрафт 2 болж гарна гээл цуураад байна битгий итгэ. Надаа л итгэ нтр.
За би 1.0.0-г тоглож үзлээ.Ёоо үнэн тасархай..Манай эрхээ анха ах 2 мэднэ дээ.Нөгөө опын итэмний лист.Тэрэн дээр бол гардаг нилээн хэдэн юм орсон байна.Ингээд таалан болгоо.гэжhttp://ninjanerdstech.com/wp-content/uploads/2011/05/ItemslistV1102.png
Зиак хардаа энэ листийг.Энүүн дээр 112-115, 370-372 гээд л зөндөө итэм байна лээ.Гэхдээ би яадгийг нь мэдкү.Сурхаараа та нарт дамжуулнаа.Тэгэхээр би нөгөө амьтан тэжээгээд хүүхэд гаргаал бсан видео байнаа.Тэр жоохон алдаатай байна.Учир нь би сая өөрөө тоглож үзэлээлдээ.Тэгээд 2 гахайг хооронд нь гэрлүүлээд хүүхэд гаргуултал өчүүхээн жижкэн өхөөрдөм хайралмаар торой гарж байна.Шууд том гахай болку байх нь байна шүү.Ккк тэр торойны толгой нь бол том гахай шигээ том бие нь аягүү жижкэн.Хха скрийн нь хар татаад уначив аа.



Хаха аягүү хөөрхөн амьтан болгоноос гарна.Хонь бүүр хөөрхөн үхэр үзээгүй юм байна кк.За чонийг бол мэдкүэ гөсрийн байх өө угаасааа хүүхэд гаргуулая гэсэн ч болку байна лээ.





Нөгөө айхтар эндэрманы [айхтар ч гэж дээ] ертөнцийг донжин шиг олдым байна би олж чадку байга өө манай найз прэ дээр нь олсон гэсс.Би та нарт скрийншот харуулсандаа яаагаав өөрчлөлт дээр.







Зиа зиа
та зүгээр л force update хий.

No comments:

Post a Comment